Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

Who what and how

my treasures of the week

toen ik dit boekje vond  wist ik nog
niet dat deze tekst zo op mij van toepassing was,
om een lang verhaal kort te maken
mijn zoon van 14 zit al 3 maanden thuis
ik dacht een geschikte school gevonden te hebben
(hij heeft een vorm van autisme en zwaar  adhd)
we kregen gisteren te horen dat er geen plek meer is
dus ja ik vraag mij echt af wat nu!!!!!!!!
vandaar dat ik de tekst van het boekje  op mij van
toepassing vond 
                                               
het is een langwerpig boekje
de pagina's zijn in zessen gedeeld

zodat je de diverse figuren verschillende
lichaams delen kunt geven

 met grappige teksten,
even gelachen, tussen alle sores door

fotografeerde deze beterschaps kaarten
voor mijn kleine meisje
die een griep virus te pakken heeft

hoop dat we ons snel weer zo vrolijk voelen
als op deze kaarten

zo deze kunnen er ook nog bij,
fijne avond!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...